JOMCLICK

Bahasa dan ejaan adalah bahasa campuran bahasa baku dan pasar.Harap para pembaca yang budiman dan bijak-bijak belaka dapat membezakan tatabahasa yang betul.Sila abaikan jika mempunyai ejaan dan tatabahasa yang tidak betul.terima kasih

04 Mei 2010

Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah




Inilah area aku kerja... Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah (PTSB).Gambar nih diambil dari tangki air politeknik. Time ni la yang aku jumpa ular tuh. Time nampak ular tuh masa aku nak turun. Kalau jumpa masa naik mmg aku cancel nak naik...
Gambar ni aku camtun dari berbelas keping.... sebelum ni aku dah amik dah tapi aku guna format RAW.Macam nak mampus nak convert satu-satu ke jpeg. Almaklumla amatur.So yang ni aku snapguna format jpeg je.aku photomerge guna photoshop CS4. Pastu aku edit la skit2....
Aku Puas hati gambar kali ini.... (walaupon aku gayat juga)

edit pada 27 disember 2011
 ni tambahan kepada maklumat Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah (PTSB)... maklumat yang aku tambah hanyalah tambahan maklumat dari segi gambar bukan maklumat.Bukan apa entry PTSB ni adalah antara yang terpopular.... semoga mana2 bakal pelajar PTSB dapat "gambaran" yang lebih tentang persekitaran PTSB. nanti2 aku update lagi gambar-gambar .





UPDATE PADA 26 OGOS 2012
Pemandangan dari JKE aras 3 atau 4 menghala ULPL... saja edit-edit skit.

Pemandangan Dari JKE menghadap Blok JMSK dan JPA


pemandangan dari dewan kuliah utama mengadap dewan Mu'adzam shah.perasan tak gambar ni semacam jer... maapler gambar pakai handphone dan guna teknik panorama dari handphone jugak.jadik tak ler perfect sangat dia punya cantuman tuh




Gambaran dalam dewan kuliah utama


nanti ada gambar baru nanti aku edit balik. malas plak nak menghupdate blog nih




Salah satu pemandangan Perpustakaan

Bengkel Loji Mekanikal


Pemandangan dari Pentadbiran (Pejabat Pengarah) ke Kawasan Jabatan Elektrik, Mekanikal, Awam, Perdagangan

Padang Rugby bersebelahan dengan parking pelajar


Jabatan Kejuruteraan Awam

Pemandangan dari Jabatan Kejuruteraan Elektrik menghadap Jabatan Matematik Sains Komputer dan Dewan Kuliah Utama

Jabatan Kejuruteraan Elektrik

Jabatan Kejuruteraan Mekanikal
Pemandangan dari Pusat Islam menghadap padang bola dan kuarters




EDIT PADA 12 JUN 2012


PARKING MOTOR PELAJAR


PENTADBIRAN (PEJABAT PENGARAH)


UPDATE PADA 26 OGOS 2012











1 ulasan:

  1. saya pinjam satu gambar awak ya. nak buat assignment. saya pinjam gambar pemandangan perpustakaan. salam dari saya, yana dalam kos pengurusan perpustakaan :))

    BalasPadam