JOMCLICK

Bahasa dan ejaan adalah bahasa campuran bahasa baku dan pasar.Harap para pembaca yang budiman dan bijak-bijak belaka dapat membezakan tatabahasa yang betul.Sila abaikan jika mempunyai ejaan dan tatabahasa yang tidak betul.terima kasih

24 Mei 2010

phone.... N97mini>e72>corby PRO

Nafsu manusia mmg tak pernah puas.... macam aku. Allah dah bagi cukup semua. Rezeki,kemudahan,kesihatan. Tapi masih tak puas. Tapi bukan aku tak bersyukur... mmg syukur sangat. Tapi aku tewas pada nafsu aku sendiri....
Selama 5 bulan aku OT siang malam dapatla aku simpan skit duit. Dapat jugak la dalam riban2.
Cadang tuh nak beli rantai gelang untuk anak aku dan sedikit hadiah untuk isteriku yang bertungkus lumus menjadi suri rumah.
Beberapa bulan sebelum nih ada la gi survey hp untuk isteriku... sambil2 tuh aku pon layang gak.... last2 aku pon macamt tertarik.... Hua! Hua! Hua!, pilihan aku adalah samsung corby pro.start pada e2 lah aku mula menerjah laman sesawang untuk mencari maklumat tentang pro ni.
keciwa.... banyak maklumat yang aku dapat adalah tak baik. tapi hati dah berkenan mmg nak jugak.sampai satu kedai tuh offer aku nokia mini97 pon aku buat derk jer. aku mmg suka jenis slide tepi. bagi aku n97mini mmg terbaik.tapi aku tak berapa suka susunan menu.cam corby pro icon dia kat paparan macam boleh drag gituh..
tetiba malas plak nak menulis... mmg aku nih sengal nak mampos

Tiada ulasan:

Catat Ulasan