JOMCLICK

Bahasa dan ejaan adalah bahasa campuran bahasa baku dan pasar.Harap para pembaca yang budiman dan bijak-bijak belaka dapat membezakan tatabahasa yang betul.Sila abaikan jika mempunyai ejaan dan tatabahasa yang tidak betul.terima kasih

03 Jun 2010

BOS SAN

Adui.... bosan arrr.mmg bosan.teramat bosan. Hari-hari ngadap facebook sampai naik tepu otak aku... Dulu nak online kat umah aku tak bleh.Notebook aku gila. wifi kat pizza hut ok ja.kat office pon ok.pakai streamyx wifi kat kampung pon ok.tapi wifi kat kuarters tak detect.macam ham***h. pastuh aku beli hp baru.ada wifi tuh... (cempera nak mampus).boleh lak detect wifi.kenapa akunya laptop tak bleh... mmg mangkuk.
tapi e2 dulu... dulu-dulu... lama2 punya. kira 3 bulan lepas la... start this week dah boleh... Hua!x3... tapi kadang2 ter dc jugak.tapi takpala... janji bini aku boleh online.tak payah dah pakai broadband prepaid yang mencekit poket ku yang tebal nih...
Hai bosan-bosan... macam biasa tulis 50 patah perkatann jer otak aku dah slop... tak mencirikan bekas student yang mendapat A1 dalam SPM... Ramai tak percaya aku dapat A... tros idea kong. nak facebook pon macam sanggap... kalau duit banyak kan best. boleh cuti2 malaysia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan