JOMCLICK

Bahasa dan ejaan adalah bahasa campuran bahasa baku dan pasar.Harap para pembaca yang budiman dan bijak-bijak belaka dapat membezakan tatabahasa yang betul.Sila abaikan jika mempunyai ejaan dan tatabahasa yang tidak betul.terima kasih

23 Julai 2012

Sungguh cemas aku....

Semalam aku cuba log in aku punya blog... tetiba tak bleh access... gementar hati ini... berpeluh-peluh aku cuba banyak kali.... cis bedebad.... sejak2 aku punya facebook aku kena hack hari tuh aku dah amik langkah berjaga-jaga... sbb masa facebook aku kena hack dia ada masuk gmail aku untuk tukar aku punya facebook password... silap aku la sbb selalu online tapi tak pernah nak logout. bila dah kena baru la menggigil kepala lutut...
berbalik pada blog aku semula... dah try2 tak bleh jugak... almaklumlah update blog pon 2-3 kurun sekali....
aku dok termenung sekejap... sedey la jugak walaupon blog aku ni tak seberapa tapi nak membinanya tuh mmg menyesak batin. lain la kalau aku ni jenis aktif berbloging... rasa tak sanggup aku nak start mula balik... blog nih pon dah macam2 gambar aku upload... 
balik semula ke blog aku.... 
dan pada hari ini aku datang dengan semangat blog aku mampu aku log in.... dalam bnyk2 aku try baru aku tahu sebenarnya aku telah tersalah login menggunakan email dan password yang salah... 
hu! hu! hu! nampaknya aku mmg tak layak tok menjadi blogger yang terhebat....   


Tiada ulasan:

Catat Ulasan