JOMCLICK

Bahasa dan ejaan adalah bahasa campuran bahasa baku dan pasar.Harap para pembaca yang budiman dan bijak-bijak belaka dapat membezakan tatabahasa yang betul.Sila abaikan jika mempunyai ejaan dan tatabahasa yang tidak betul.terima kasih

26 Ogos 2012

Makro di Hari Raya 2012

Raya hari tuh aku ada la memakro sikit-sikit belakang rumah aku... almaklumlah dah berusia nih feel raya tuh dah kurang... yer la asyik kena hulur duit jer... kalau asyik terima duit ok la jugak... bila poket makin kempis... sentap kamera lari la... gambar-gambar makro aku nih level cunnya tahap wan maimunah jer... takdak la tahap level lisa surihani atau rozita che wan... setakat layan ja la... 
ala setup pon pakai 50mm + raynox ja... itu pon dok terbongkok2 dalam semak. berpeluh-peluh ketiak... 

nampak yg aku buat anak panah tu... itu la tanda-tandanya sensor kamera aku telah diceroboh oleh habuk-habuk... boleh buang pakai photoshop, tapi macam biasa malas dah nak edit2.

gambar telah dicrop...

ada berani ker?....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan