JOMCLICK

Bahasa dan ejaan adalah bahasa campuran bahasa baku dan pasar.Harap para pembaca yang budiman dan bijak-bijak belaka dapat membezakan tatabahasa yang betul.Sila abaikan jika mempunyai ejaan dan tatabahasa yang tidak betul.terima kasih

24 Ogos 2014

Usang

Lama sungguh aku tak update blog... Rasanya adala dah setahun lebih. Ini pon aku update guna wp8... Saja test sbb sebelum ni aku try nak update pakai wp8 mmg tak buleh... mungkin aku dah update pakai wp8.1 DP so IE pon dah upgrade yg support benda2 yg dulu tak buleh sekarang dah buleh... Tapi seksa la jugak nak taip sbb phone Lumia aku 820 screen just 4.3inci je... tapi boleh la Dari tak boleh... Sekurangnya bosan2 aku boleh update blog aku... kurang la skit bersawangnya.... Jadi ini adalah permulaan (yg tah berapa kali pembaharuan) untuk blog aku... sampai ketemu lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan