JOMCLICK

Bahasa dan ejaan adalah bahasa campuran bahasa baku dan pasar.Harap para pembaca yang budiman dan bijak-bijak belaka dapat membezakan tatabahasa yang betul.Sila abaikan jika mempunyai ejaan dan tatabahasa yang tidak betul.terima kasih

01 April 2013

Mesin Jahit Brother NV30

kat sini aku nak iklankan mesin jahit untuk dijual... dijamin tip top condition... bini aku buat jahit baju anak dan kain selimut anak aku ja... mmg gerenti berfungsi 100%... tak pernah rosak... nak jual sbb jarang sangat-sangat guna... biasalah dulu minat jahit... sekarang minat memasak pulak.... dari biar mesin jahit tuh jadi barang antik dan jatuh harga baik aku jual.... sooo aku letak harga bukak RM1199. kalau baru tak silap aku dalam RM13++ kot... (ada perkataan "kot" so aku pon tak comfirm sangat)...  jadi usianya sudah setahun... aku beli feb 2012... usia mmg setahun tapi kalau ikut penggunaannya bila di total masa menjahit rasanya tak sampai sebulan... yerla jahitnya sebulan adala dalam 3 ke 4 kali jer.itu pon berapa jam sangat... senang citer boleh contact aku atau aku punya wife di no 0136814081 (aku) atau bini aku 0134814081... kita boleh ekjas skit... semua apa aku dapat masa beli semua juga aku bagi... bini aku dah nak serius dalam memasak plak.... kotak dan manual buku pon ada lagi... apa lagi barang masih ada selagi tak terjual.... lupa plak barang ni ada area kulim kedah.... so sapa-sapa area penang penghantaran terus ke rumah mungkin dapat kite usahakan....








1 ulasan: