JOMCLICK

Bahasa dan ejaan adalah bahasa campuran bahasa baku dan pasar.Harap para pembaca yang budiman dan bijak-bijak belaka dapat membezakan tatabahasa yang betul.Sila abaikan jika mempunyai ejaan dan tatabahasa yang tidak betul.terima kasih

06 April 2013

Uniq LO PENANG (penang lagi....)

aku sebenarnya takder tujuan pon nak update blog... tapi tak'an la nak biar blog aku ni tak berupdate... macam yang selalunya tiada apa-apa cerita pon.... hanya gambar yang berbicara...










tak tahu apa nak snap... aku snap ja... ke lautkan aku punya citarasa bergambar...




kalau tak silap aku uniqlo ni dirasmikan pada bulan MAC 2013... tak sempat nak gi waktu perasmian tuh sbb almaklumlah aku nikan giat bekerja 7 hari seminggu... nak cerita banyak pon biasalah ada la design-design cantik gak...  tapi macam biasa harga pon tgh standard lagi, tunggulah dekat-dekat nak raya nanti.... mana mampu nak shopping selalu.parak la duit. Uniqlo ni shoppingnya di Queensbay Mall penang... dari jambatan hanyalah beberapa minit jer bagi yang dah biasa... manakala yang tak biasa pon mungkin ambik masa dalam 5-10 minit gitu....
 
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan